همه افراد دوست دارند کسب و کار خود را گسترش دهند ، شمار زیادی اقدام به راه اندازی سایت و فعالیت در شبکه های اجتماعی می کنند ، اما همه آنها نتیجه مطلوب خود را دریافت نمیکنند در این مقاله در هیراد رایان افزار قصد بررسی همین گونه علت ها را داریم.

هدف اصلی از طراحی سایت گسترش کسب و کار و افزایش درامد است : یک وبسایت خوب و ایده آل باید کسب و کارتان را گسترش داده و درامد شما را افزایش دهد ولی اگر امکان داشت با طراحی یک سایت ارزان قیمت که گاها از هزینه یک ماه اجاره کسب و کار کمتر است ، تحول ایجاد کرد و درامد را افزایش داد قطعا  همه این کار را انجام میدادند . واقعیت امر این است برای اینکه وبسایتی بتواند در مرحله اول بازدید کننده جذب کند نیازمند متخصصین بهینه سازی و استاندارد سازی خواهد بود و در مرحله دوم برای اینکه بتواند بازدید کننده را به مشتری تبدیل کند نیازمند افراد متخصص و حرفه ای است که دانش لازم برای چینش و استفاده صحیح از دکمه ها عکس ها داشته باشند و استفاده از افراد حرفه ای اصلا ارزان نیست.

وبسایت شما اولین تصویری است که مشتری از کسب و کار شما می بیند مانند ویترین شما عمل خواهد کرد و باید حس خوبی را به کاربر القا کند اما متاسفانه بعضی سایت ها بر خلاف انتظار شما حس مناسبی به کاربر القا نمیکنند و کاربر این تصور را در ذهنش دارد که کالای شما به همین اندازه بی کیفیت و نا مرغوب خواهد بود .

جذب کاربر از طریق موتور های جستجو اهمیت زیادی دارد . وبسایت های ارزان معمولا توسط افراد غیر متخصص و نا آشنا به تکنیک های طراحی سایت و… آماده شده اند که در اکثر مواقع حداقل فاکتور های لازم را هم نادیده میگیرند ، یک سایت برای بهبود جایگاه خود در موتور های جستجو حداقل باید استاندارد های لازم را داشته باشد .

 

حرف آخر : در صورتی که توان پرداخت هزینه برای طراحی یک وبسایت حرفه ای و ایده آل ندارید بجای صرف وقت و هزینه بهتر است که منصرف شوید چون علاوه بر خسارت و صدمه ای که برند و کسب و کارتان میزنید برای جبران آن  نیازمند وقت و هزینه بیشتری خواهید داشت و حتما از راه اندازی ان پشیمان خواهید شد بنابراین بهتراست با پرداخت هزینه معقول تر یک وبسایت حرفه ای تر داشته باشید.

بهتر است شما بدانید در یک طراحی سایت چه هزینه هایی بر عهده مجری طرح می باشد

شرکت طراحی سایت هیراد رایان افزار


مجموعه هیراد رایان افزار سایت ,طراحی ,هزینه ,وبسایت ,ارزان ,افراد ,طراحی سایت ,هیراد رایان ,کاربر القا ,پرداخت هزینه ,بازدید کننده ,هیراد رایان افزار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانستنی ها روف گاردن بیقرار اصفهانی استند های چوبی لباس کار fidar